Acum in stoc toti rucsacii Deuter
Call Center: 021 311.82.69
Harta Magazin Veloteca
Magazin Biciclete Bucuresti Magazin Veloteca Bucuresti
Info
Call Center:
  • 021 311.82.69
E-mail:
  • contact@veloteca.ro
Service:
  • 0720 606 300
  • * La service este necesară programare
Program:
  • Luni: închis
  • Marți-Vineri: 10-20
  • Pauză de masă: 14-15
  • Sâmbătă: 10-16
  • Duminică: închis
Adresa:
  • Strada Ritmului 18, Sector 2, București, Cod poștal: 021679

Bicicleta full suspension Merida One-Forty 400 2019

ID
Merida One-Forty 400 2019
7.790 lei
(cu TVA inclus)
  • Castigi un Voucher de 700 lei
Descriere

Bicicleta full suspension Merida One-Forty 400 2019 - Potecile sălbatice de munte așteaptă să fie îmblânzite de temerari înarmați. Înarmați cu curaj, pricepere și dăruire, dar și cu o bicicletă pe măsură. Bicicleta Merida One-Forty 400 2019 pune la bătaie un set de suspensii Suntour, imbatabilele componente Shimano SLX Shadow+ și o tijă de șa reglabilă ca înălțime.

Merida Lifetime Frame Warranty

MERIDA LIFETIME FRAME WARRANTY - Garantie pe viată în caz de rupere pentru toate cadrele realizate din carbon sau aluminiu.

Tehnologii
Chain Stay Post Mount Disc – aceasta tehnologie vine in urma a 3 descoperiri. Prima consta in amplasarea locului de montare a franelor in interiorul triunghiului posterior al cadrului pentru a proteja frana de elemente externe. A doua se refera la etrier care este sustinut de teava orizontala a triunghiului posterior si poate astfel sa distribuie fortele generate pe niste traiectorii ideale. A treia reprezinta cablajul intern care ajung in mod discret la frana.
Asemenea rutierilor de WorldTour, tot mai multi pasionati ai ciclismului de sosea apeleaza la sistemul electronic de schimbare al vitezelor Shimano Di2, care are pe post de carte de vizita fiabilitatea ridicata si actionarea eficienta si fara efort. Bicicletele si cadrele marcate cu simbolul Di2 Ready sunt pregatite corespunzator pentru a gazdui sistemul electronic, avand posibilitatea montarii bateriei sub triunghiul posterior al cadrului sau in tija de sa.
Cadre cu o forma elaborata care includ puncte pentru patrunderea prin interiorul lor a cablurilor pentru frane si schimbatoare. “Curat” din doua perspective: bicicleta are un aspect degajat, iar cablurile sunt ferite de praf, noroi, apa si tot ce se mai gaseste pe traseu.
Atat suspensia de spate, cat si furca cu suspensii poate fi blocata. Cu suspensiile blocate se poate rula mai eficient pe terenul neted sau se pot lansa atacuri si sprinta mai eficient. Cand insa lucrurile redevin accidentate, poti debloca suspensiile.
Pe langa functionalitatea fara cusur, cadrele Merida se prezinta excelent si din punct de vedere vizual. Un proces secundar din cadrul sudurii, Smooth Welding finiseaza punctele de imbinare ale tevilor oferind un aspect de neegalat, fara a compromite proprietatile mecanice.
Coliere speciale care ajuta la intrarea si iesirea din cadru a cablului de frana/schimbator. Se previne zgomotul datorita trepidatiilor si ofera acces usor pentru service chiar si pentru conducta hidraulica.
Procesul mecanic TFS functioneaza de la exterior la interior. Prin comparatie, complexul proces HFS modeleaza cadrul injectand ulei incins prin interiorul tevilor, fiind utilizat in cazul aliajului Prolite 66.
Următoarea treaptă în domeniul supermaterialelor este Superlite 16 alloy, care pentru prima dată este utilizată la triunghiul spate al cadrului bicicletei din 2017.
Aceasta constructie a triunghiului posterior cuprinde un amortizor care “pluteste”. Zona inferioara se misca impreuna cu sistemul si ofera o foarte delicata reactie la denivelari. In plus, inginerii pot influenta raportul angrenajului intr-un mod optim. In practica, Float Link da senzatia unei curse a amortizorului mai mare decat chiar este in realitate. Nu in ultimul rand, amplasamentul amortizorului asigura un aspect curat.
Head tube conic cu un rulment de cuvete de 1.5 toli in partea de jos si unul de 1 1/8 toli in partea de sus, caruia i se potriveste o furca cu un gat tot conic. Rezultatele sunt o rigiditate de invidiat si manevrabilitate de vis.
Permite un acces facil si o întretinere usoara pentru cablurile situate în interiorul cadrului.
O dimensiune a axului spate de 12-148 mm permite o montare a spitelor ce ofera o rigiditate mai mare a rotilor. Rezulta o bicicleta mai usoara si mai agila. Este optim pentru bicicletele cu roti de 29''.
O dimensiune a axului fata de 15-110 mm permite o montare a spitelor ce ofera o rigiditate mai mare a rotilor. Rezulta o bicicleta mai usoara si mai agila. Este optim pentru bicicletele cu roti de 29''.
Recenzii produs Ai folosit acest produs? Dacă da, spune și celorlalți ce părere ai despre el.
Scrie o recenzie
Recenzie pentru:Bicicleta full suspension Merida One-Forty 400 2019

Specificații Tehnice
Mai multe informații
Producator Merida
Serie bicicleta One-Forty
Anul modelului 2019
Marimi disponibile M, L
Culori disponibile Cupru
Material cadru Aluminiu
Nr. viteze 11
Tip frana Disc hidraulic
Marime roti 27.5 inch
Cadru ONE-FORTY LITE
Furca Suntour Aion, Air, 150mm suspension travel, Tapered
Cursa furca 150 mm
Amortizor spate Suntour Unair TR LOR8, lockout
Schimbator spate Shimano SLX Shadow+
Manete schimbator Shimano SLX
Manete frana Shimano MT-500
Frane Shimano MT-200
Angrenaj FSA Gamma Pro 1x MegaExo, 32 teeth
Butuc pedalier FSA BB-CFM92/CZ
Lant KMC X11
Caseta pinioane Sunrace CSMX8, 11-46 teeth, 11 speed
Butuc fata Shimano MT400-B; 110x15 WHF; 32 SPH; Centerlock
Butuc spate Shimano MT400-B; 148x12 WHR; 32 SPH; Centerlock
Jante MERIDA Comp CC; 20 IWR
Anvelope Maxxis Forekaster; 27.5x2.35"; fold; TR EXO Dual
Ghidon MERIDA Expert CC, 740mm width, 10mm rise
Pipa MERIDA Expert CC, 31.8mm diameter, 6° stem angle
Cuvete MERIDA M2339 Neck
Tija sa MERIDA EXPERT TR, 30.9mm diameter, 0mm setback, 125mm travel seatpost
Sa MERIDA Comp CC
Greutate 14.29 kg
Informații Bicicletă
Producator Merida
Serie bicicleta One-Forty
Anul modelului 2019
Marimi disponibile M, L
Culori disponibile Cupru
Material cadru Aluminiu
Nr. viteze 11
Tip frana Disc hidraulic
Marime roti 27.5 inch