Sonny Colbrelli a fost prima data vazut testand intr-o cursa cea de-a treia incarnare a celebrei cursiere aero Merida Reacto la Criterium du Dauphine in iunie, inainte ca versiunea 2018 a bicicletei sa fie lansata oficial inainte de Tour de France. Cadrul aero prezintă actualizări pentru a îmbunătăți confortul și aerodinamica și pentru a reduce greutatea. La vremea aceea, așezat pe locul 3 într-un Top 5 al celor de la CyclingNews.com, el a prezentat un model secret extrem de spectaculos! sonny_colbrelli_merida_reacto_prototip.2018

O inspecție mai atentă a bicicletei a dezvăluit tuburi spate (rear stays) mai mici, o coroană de furcă nouă, tubul superior (top tube) al cadrului actualizat și profile noi de tuburi pe tot parcursul cadrului.

Merida a înregistrat patru noi cadre pentru aprobarea UCI în luna februarie a acestui an. Versiunile CF2 pentru jante și discuri și versiunile CF4 pentru jante și discuri, sugerând două configurații geometrice diferite ale cadrului aero și continuând tendința de lansare simultană a frânelor pentru disc și a versiunilor de frână pe jantă ale bicicletelor.

Bahrain-Merida a alergat pe versiunile de biciclete cu culoare albastru închis în acest sezon, în urma lansării la începutul anului, dar înainte de sezonul 2018 echipa optează pentru un design negru, păstrând în același timp caracteristicile distinctive ale auriului și roșului echipei. Detaliile aurii ale bicicletelor continuă cu unitatea centrală SRM PC-8 care se cuplează cu crankset-ul SRM Origin. Colbrelli rulează cu brat pedalier de 172,5 mm și un set de foi Dura-Ace 9000 de 53/39.

Un 'groupset' Shimano Dura-Ace R9150 este asociat cu 'frameset'-ul, cu Fulcrum furnizând roțile tubulare din carbon Speed 55T pentru Colbrelli. Prologo furnizează si punctele de contact ale benzii ghidonului care înfășoară barele Vision Metron 6D și o șa personalizată Prologo Scratch 2 Nack.

sonny_colbrelli_merida_reacto.2018

Inginerii de la Merida spun ca modelul anului 2018 Reacto este mai usor, mai aero si mai confortabil decat predecesorul sau! Performanța aerodinamică s-a îmbunătățit cu 5%!! Greutatea versiunii frânei pe jantă a fost redusă de la 1.250g la 1.010g... Confortul a crescut cu zece la sută! Douăsprezece versiuni constructive (inclusiv cinci modele de frână pe disc), bazate pe două platforme cadru (vedeta carbon CF4 și versiunea medie carbon CF2)

sonny_colbrelli_merida_reacto_2.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_3.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_4.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_5.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_6.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_7.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_8.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_9.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_10.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_11.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_12.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_13.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_14.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_15.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_16.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_17.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_18.2018 sonny_colbrelli_merida_reacto_19.2018