veloteca_aviatiei_center_salon Veloteca si Aviatiei Wellness Center se pregătesc de sprint! Prin programul #spinthewheel, ne-am gândit că ar fi oportun să introducem câteva elemente de bază în antrenamentul celor care şi-au făcut abonament la sală, dar care nu ştiu încă de fapt cu ce se mănâncă ciclismul în general. De la copii până la adulţi, abonaţii AWC vor putea intra în posesia unor informaţii generale utile, care să le ghideze primii paşi. Sau primele pedale... Primii paşi la propriu pentru copilandrii ce vin la Baby Spa, căci bicicletele Veloteca fără pedale îi ajută deja să îşi dezvolte simţul echilibrului şi al direcţiei. Şi ca să ne facem treaba complet, îi învăţăm şi ce înseamnă parcarea bicicletelor în mod civilizat, într-un rastel special conceput! rastel_parcare_biciclete_veloteca_aviatiei_center #spinthewheel Programul #spinthewheel va include demonstrații și lecții deschise, schimb de informații tehnice și, spre marea surpriză a viitorilor noștri clienți, oferte atractive de bun venit pentru cele și cei care ne vor călca pragurile cu hotărâre! Deja avem primii beneficiari ai unor Vouchere surpriză! Celor interesaţi le dăm argumente în favoarea utilizării echipamentului specializat pentru ciclism, de la pantofi până la mănuşi. Facem demersuri cu privire la informarea clienților noștri într-un mod profesional… Northwave fiind de departe cel mai avansat nume care dovedeşte performanţă. Dar și alte opțiuni semnate Merida, Cannondale, Bars sau Giro sunt disponibile în magazinul nostru pentru orice buzunar sau preferință estetică. Veloteca_Aviatiei_center_spinning_indoor_cycling NU uitaţi: Indiferent că veniți la CyBex Gym sau la BabySpa, copilașii voștri vor putea să experiementeze gratuit primii pași pe biciclete fără pedale Veloteca, cu roți de 12″, care îi ajută să învețe de la vârste foarte fragede controlul echilibrului și al direcției în șa, formându-și reflexele pentru mai târziu. Veloteca_biciclete_copii

Pledoarie pentru spinning

1. Arderea caloriilor

Chiar dacă pare mai greu la început, odată ce te acomodezi cu ritmul antrenamentelor, descoperi că pierzi din greutate şi muşchii încep să aibă un contur mai bine definit. O şedinţă de spinning arde în medie 500 de calorii, nivel greu de atins de multe alte echipamente cardio într-un timp la fel de scurt.

2. Îmbunătăţeşte sănătatea inimii

Spinning-ul poate fi executat ca un exerciţiu anaerobic, extrăgând energia din rezervele corpului şi crescând anduranţa musculară pentru perioade mai lungi de timp. Dar apar şi beneficii aerobice. Starea inimii se îmbunătăţeşte în mod evident, la fel şi capacitatea plămânilor. În timp te obişnuieşti să lucrezi controlând respiraţia mai bine. Asta poate ajuta chiar şi la problemele de anxietate. Duce la micşorarea ritmului cardiac şi nu îţi vei mai pierde nici respiraţia în situaţiile critice.

3. Evoluezi în ritmul tău

Dacă preferi să pedalezi într-un ritm mai lent, nu apare riscul de a te îndepărta (a rămâne în umră, mai exact) de restul echipei... Fiecare pedalează în ritmul propriu, şi nu se vede acest lucru, nu apar situaţii jenante sau momente de extenuare nedorite! veloteca_aviatiei_center_indoor_cycling_biciclete_echipament

4. Simţi cum timpul zboară

La o şedinţă de spinning, provocarea este mereu alta. Pe măsură ce treci de la un nivel la altul, eşti tentat/ă să uiţi de trecerea timpului. Folosind limbajul şi imaginile, instructorii pot atrage atenţia ta de la presiunea cotidiană. Poţi la nevoie să şi închizi ochii!!!

5. Te bucuri de un atelier vesel, cu impact fizic redus

Spinning-ul nu pune presiune pe genunchi şi picioare. Poţi pedala chiar şi dacă ai artrită. Tot ce trebuie să faci este să poziţionezi tălpile corect, paralel cu cadrul. În această situaţie, echipamentul şi mai ales pantofii te ajută enorm! Veloteca_aviatiei_center_ciclism_echipament

6. Obţii picioare frumos conturate şi tonifiate

Pe lângă pierderea în greutate mai primeşti şi diferite alte bonusuri. Cum ar fi forma picioarelor! Prea multe grupe de muşchi sunt antrenate în timpul claselor de spinning ca să nu se modifice pozitiv în timp... veloteca_aviatiei_center_salon

7. Îţi reduce timpul până la "punctul de rupere"  în timpul antrenamentului

Îţi reduce timpul până la "punctul de rupere" în timpul antrenamentului =  durează mai puţin până atingi momentul de eliberare şi efortul nu te mai copleşeşte! Cu cât insişti mai mult în antrenament, poţi reduce timpul de efort aparent. Poţi "îndura" mai uşor plafonul de efort maxim, după care continuarea exerciţiilor nu va mai fi atât de greu de suportat. Te ajută să îţi întăreşti voinţa. Şi caracterul! Fără suplimente şi pastile...

8. Ai un antrenament teribil pentru abdomen

Poziţia corectă te va ajuta să lucrezi corect fiecare grupă de muşchi. Energia va începe să se adune în abdomen uşor uşor, şi de acolo o vei putea controla din ce în ce mai bine. Veloteca_Aviatieicenter_spinning_echipament

9. Te distrezi pedalând împreună

Indiferent de nivelul de pregătire al fiecăruia/fiecăreia, echipa de fitness lucrează împreună. Chiar dacă fiecare lucrează la nivelul personal... este incredibil cât de bine circulă energia în clasă, printre cursanţi! De fapt nu e doar distractiv, cât şi înălţător!

10. Întăreşte puterea minţii

Vei observa ca apar două efecte mentale pozitive. În primul rând, încălzirea şi răcirea sunt nişte momente cheie de relaxare. Apoi, ca să termini ce ai început, trebuie să dai dovadă şi de puţină voinţă. Apoi din ce în ce mai multă, pe măsură ce îţi ridici ştacheta. Se poate. Poţi. Încearcă! veloteca_aviatiei_center_ciclism_indoor_spinning