Trotineta E-Micro One V5 - este un produs revoluționar al companiei elvețiene care produce cele mai bune trotinete din lume – Micro. Această trotinetă sofisticată, cu design deosebit, este ușoară, pliabilă și perfect manevrabilă. Este prima trotinetă electrică din lume “motion-controlled” – controlată prin mișcarea corpului deoarece fiecare împingere pornește motorul și dă viteză suplimentară, grație senzorului aflat pe roata din spate. Inovația, design-ul și tehnologia de ultimă generație care se îmbină în acest produs au determinat juriul de la ISPO să acorde trotinetei E-Micro One premiul cel mare in 2016.

trotineta_micro_electrica.EOne.V5

Acumulator: Lithium-Ion 82 Wh Autonomie: 10-15 km Incarcare: 60 minute. Greutate: 7.5 kg Dimensiuni roți: 150mm față/120mm spate Lungime: 78 cm Latime: 27 cm Utlizare recomandată: Adulți Dotari suplimentare: Roți Dual Core din poliuretan dur la exterior și spumă densă la interior 3 moduri de rulare: eco (15km/ora – 250W), standard (25km/ora – 250W) si sport (25k,/oră - 500W) Mecanism facil de pliere Publicația online www.expertreviews.co.uk declară: "Într-o bună zi, toate scuterele vor fi construite astfel!" "Prin Anglia, plimbă-te în apropierea oricarei școli primare, la sfârșitul orelor, și vei vedea găștile de copii care călătoresc cu o varietate de trotinete mici, marea majoritate a acestora făcute de compania Micro din Elveția." Marca de trotinete care dă tonul în lume a experimentat de mult timp modele și pentru adulți, care îți permit să accelerezi prin oraș fără a fi nevoie sa mergi pe bicicletă. A devenit o afacere uriașă, atunci când Micro a decis că este momentul potrivit să elibereze în piață prima trotinetă electrică, E-Micro One.

E-Micro One este o felină complet diferită de cele mai multe trotinete electrice, și se poziționează la 'un an lumină' de agitația recentă și de "wow-ul" asociat așa-numitelor 'hoverboards'. În timp ce majoritatea multor dispozitive de pe piață țipă în gura mare "uitați-vă la mine!", E-Micro One pare practic identică cu modele similare din gama standard Micro.

Singura concesie vizuală, cu excepția siglei modificate și a insignei, e dată de cele patru LED-uri de indicator de baterie de pe punte (adica platforma pe care stai). emicro_one_v5_trotineta Arată ca o trotinetă normală și, mai important, rulează și ca o trotinetă normală. Dacă poți "trotina", atunci poți călători și cu E-Micro, deși e nevoie de ceva timp sa te obișnuiești cu diferențele subtile.

Alex Delcea / Director Tehnic Veloteca: "Călătoresc  și 'trotinesc' fără probleme" "- Încărcarea durează maxim 1 oră. Acumulatorul trebuie reîncărcat cel puțin o dată la 3 luni, atunci când trotineta nu este folosită, pentru a evita deteriorarea acestuia. Are 7,5 kg și 500 watt, pentru o viteză maximă de 25 km/h. La fiecare frână bateria se reîncarcă! Nu există nicio accelerație cu manetă sau butoane, deoarece motorul electric, care este adăpostit în roata spate supradimensionată, oferă o infuzie de putere ori de câte ori împingi și îi dai impulsie.

Această "controlare asistată" te ajută să accelerezi până la viteza maximă în cel mai scurt timp și apoi poți sa o păstrezi acolo doar cu ajutorul unei împingeri ușoare sau prin simpla schimbare a greutății corporale spre înainte, într-un fel de mișcare de balansare. Poate atinge 25 km/h, efect care se simte foarte rapid pe doua roți mici. Trotinetele noastre știu dacă mergi la deal și ajustează corespunzător puterea de ieșire pentru a compensa. Este un sentiment incredibil, iar puterea curge natural pe masură ce te împingi, permițându-ți să te lansezi pur și simplu de-a lungul pantelor care, înainte, ar fi necesitat o sforțare disperată. Îți pune un zâmbet uriaș pe față și vei fi nerăbdător/toare să te pregătești și să te duci acasă după muncă. Există trei moduri de rulare, astfel încât sa te poți obișnui cu aceasta înainte sa dezlănțui puterea sa completă (viteza de funcționare a modului-putere): Modul economic - 250 Watt - 15 km / h Modul standard - 250 Watt - 25 km / h Modul Sport - 500 Watt - 25 km / h emicro_one_v5_trotineta Dacă dorești să oprești, pur și simplu frânezi apăsând pe pedala din spate, ca de obicei. Pe măsură ce frânezi, motorul se oprește și transferă orice moment rămas înapoi în baterie prin intermediul unui sistem de frânare regenerativă. Acest lucru este în plus fața de efectul de frecare al frânei când este aplicat complet, ceea ce înseamna ca trotineta se oprește destul de repede. Daca ești obișnuit cu o trotineta, atunci va trebui sa utilizezi frâna mai des decât de obicei. În mod uzual, poți coborî de pe trotinetă pentru a opri la viteze reduse, dar daca motorul te ajuta în acel moment, acest lucru poate duce la o învârtire neașteptata pe masura ce îți dai jos greutatea de pe punte. Te obișnuiești destul de repede, totuși :) Spre deosebire de unele dintre cele mai recente modele, nu exista suspensii aici. Noile roți cu material dublu ajută la o plimbare mai ușoară decât cea normală. Cu toate acestea, viteza medie mai mare înseamna ca suprafețele mai rugoase (cum ar fi șoselele și trotuarele din București) sunt mai inconfortabile decât de obicei, cu o vibrație care vine prin ghidon. Bateria este bună pentru aproximativ 1.000 de cicluri înainte de a începe să se estompeze în termeni de performanță și capacitate. Micro îți recomandă sa ai scuterul 'servisat' o dată la fiecare câțiva ani. Bateria are o garanție de un an (sau 1000 de cicluri), iar restul trotinetei are o garanție de doi ani." Ca și alte trotinete Micro, E-Micro One se pliază, astfel încât este extrem de ușor de depozitat și ușor de luat în mijloacele de transport public. La 7,5 kg, este cu aproximativ 2 kg mai grea decât trotinetele fără motor, deși este impresionant având în vedere tot pachetul suplimentar care a fost ambalat înăuntru. Și cu aproximativ 2 kilograme mai ușoară decât modele concurente care oferă autonomie mai mare... George Culda / Director Marketing Veloteca: "Autonomie realistă, greutate mică, reîncărcare rapidă" - Eu consider că este suficient cât să te deplasezi pe distanțe scurte, căci alte mărci au pierdut la capitolul greutate pentru a  obține o autonomie mai mare. Dar au luat multe kilograme în plus! Dacă petreci mai mult timp purtând trotineta în spate decât sa o 'trotinezi', atunci ai fost avertizat/ă!" emicro_one_v5_trotineta Zona gri, legislație și infrastructură Dupa ce toata vânzoleala din jurul bicicletelor ne-a lăsat pe toți în ceață când deschidem subiectul infrastructurii, legalitatea oricarui vehicul cu motor electric care te asistă până la o viteză maximă de 25km/h este și ea confuză. E-Micro One arată ca o trotinetă obișnuită, dar ne trage un semnal de alarmă atunci când vine vorba de utilizarea conform reglementărilor, deoarece ești tentat/ă să te duci cu ea pe carosabil, să îi dai viteză pe șosele, însă totuși ea nu este asimilabilă nici unui moped, și nici unui pieton! În prezent, raritatea unor astfel de vehicule și aspectul lor subțire, fara controale aparente, te ajută de fapt să treci "pe sub radar", ca sa spunem lucrurilor pe nume. Din punct de vedere juridic, nu se menționează nimic despre 'trotinatul' pe trotuar cu asistența electrică angajată. Pentru eliminarea asistării electrice, poți sa atingi de trei ori pedala de frâna pentru a dezactiva motorul în mod normal, dar asta nu este cu adevarat motivul pentru care ai cheltuit aproximativ 4000 de lei. Acestea fiind spuse, ești pe cont propriu aici. În timp ce s-ar putea sa scapi neobservat cu 'trotinatul' pe trotuare, 'trotinatul' pe șosea este cu siguranță mai periculos (și nu ar strica să porți măcar o cască...). Desigur, daca ai un campus privat imens, cu kilometri de trotuar neted, ai noroc că te dai cum vrei! Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR), ne-a transmis că trotinetele propulsate cu ajutorul unui motor s-ar încadra la categoria mopede, însă trotinetele propulsate prin forța musculară NU sunt reglementate (dar se lucrează la modificarea legislației) emicro_one_v5_trotineta Potrivit IGPR, art. 6 pct. 21 din OUG 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice prevede ca mopedul este definit ca fiind autovehiculul, cu doua sau trei roti, a carui viteza maxima prin constructie este mai mare de 25 km/h, dar nu depaseste 45 km/h si care este echipat cu un motor cu ardere interna, cu aprindere prin scanteie, cu o capacitate cilindrica ce nu depaseste 50 cmc sau cu un alt motor cu ardere interna ori, dupa caz, electric, a carui putere nominala continua maxima nu depaseste 4 kW, iar masa proprie a vehiculului nu depaseste  350 kg, neincluzand masa bateriilor in cazul vehiculului electric. Durata de viață a bateriei Bateria este montată sub punte. Se încarcă într-o oră, utilizând încărcătorul furnizat, care arată similar celui pe care îl obții cu majoritatea laptop-urilor și nu este o mare scofală pentru a fi purtat în caz de nevoie. Gama scuterului este greu de apreciat, deoarece depinde de cât de rapid ești, de suprafețe, de dealuri cu pantă și chiar de temperatură (bateriile nu funcționează bine pe vreme rece). Acestea fiind spuse, ar trebui să parcurgi între 10-15 km dintr-o încărcătură completă. trotineta_micro_electrica.EOne.V5 Acum că am deschis subiectul bateriei, ar fi bine să te informezi înainte de a decide să iei o trotinetă electrică (ba chiar și o bicicletă electrică) cu tine în avion. NU ai voie. Este periculos transportul bateriilor Li-Ion. Așa că îți recomandăm să te interesezi înainte de a planifica un zbor cu ea! Dacă ești în căutarea unei trotinete electrice elegante și de mici dimensiuni, aceasta este singura opțiune reală la care noi cei de la Veloteca ne-am oprit. Nu există nimic asemănător sistemului de asistență electrică de pe piață (sau, dacă există, atunci te rugăm să iei legătura cu noi și vom fi fericiți să o încercăm!). 021311.8269 contact@veloteca.ro